[FORUM] Re: pcmcia i eth

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 7 Paź 2001, 17:43:30 CEST

On Sun, Oct 07, 2001 at 05:00:42PM +0000, Krzysztof Gajdemski wrote:
> Pci-scan  zawsze  uda  Ci się załadować. Ale nie w tym problem.  Skompi­
> lowałeś wszystkie moduły? Jesteś pewien, że /etc/pcmcia/config ustawiłeś
> wszystko jak należy?

Taaa... Trochę zlamerzyłem ;) Zdarza się ;)

> Powinno to wyglądać mnie więcej tak:
>
> # Tutaj wskazujesz jakie moduły powinny być załadowane do poprawnego
> # obsłużenia urządzenia
> device "realtek" class "network"
>         module "cb_enabler", "pci-scan", "cb_shim", "rtl8139"

Tak mam (zmiany dokonane po ywsłaniu tamtego posta)

> # Tutaj w zależności jak karta jest wykrywana przez cardmgr-a (ja lecę
> # po <version>, można też po <manfid> -- różnie to działa) przyłączasz
> # ją do danego urządzenia (u mnie nazwanego realtek)
> card "Cnet First Point"
>   version "CardBus PC Card", "*"
>   bind "realtek"

No właśnie. Ja mam:

card "RealTek RTL8139B"	manfid 0x0000, 0x024c bind "realtek"

> Tak.  Widziałem  już przypadek (też Toshiba -- Tomala może napisać o tym
> więcej ;)),  w którym jądro 2.2.x miało problemy z  poprawnym  wykryciem
> kontrolera  PCMCIA  (AFAIR).  Pomogła przesiadka na 2.4.x, jednak objawy
> były inne niż u Ciebie. W każdy razie jądro 2.4.x ma  już  zaimplemento­
> waną do końca obsługę CardBus.

Chyba 2.4 sobie odpuszczę zważywsze, że wydaje się byś blisko ;)

> Każdy to przechodził. Weź się garść i do roboty! ;D

Piszesz o prezentacji Linuksa ze skonfigurowanym środowiskiem
graficznym, większością daemonów, wsio piknie pokonfigurowane i
prawie full-wypas na poniedziałkową obronę mgr o godz. 16:00 ? ;)))

Hint: na razie stoję na gołej dist i fuckam się z eth (pcmcia) :)

BIG THX & czekam na kolejną pomoc.

jack ze zlasowanym mózgiem (:
--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org		                  Registered Linux User # 165846