[FORUM] Re: pcmcia i eth

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 7 Paź 2001, 17:28:04 CEST

On Sun, Oct 07, 2001 at 03:51:39PM +0200, Jarosław Kamper wrote:

> Qrcze, wkompilowałem i zainstalowałem te moduły i dalej bez zmian :(
> Upgrade'nąłem też kernel do 2.2.19-22 i pcmcia-cs do 3.1.29.
> pci-scan mogę załadować ręcznie, rtl8139 nie :(
> Czy przejście na 2.4 lub inne pomysły są w stanie mi pomóc?

Prawie się udało - Wywala mi się jeszcze na:

cardmgr: + modprobe: Can't locate module cb_shim
cardmgr: modprobe exited with status 255
cardmgr: module /lib/modules/2.2.19/pcmcia/cb_shim.o not available
cardmgr: executing: 'modprobe rtl8139'
kernel: rtl8139.c:v1.15 8/1/2001 Donald Becker, becker w scyld.com.
kernel: http://www.scyld.com/network/rtl8139.html
kernel: Resources for CardBus device 'RealTek RTL8139 Fast Ethernet' have not been allocated.
kernel: Activation has been delayed.
cardmgr[1143]: get dev info on socket 0 failed: Resource temporarily unavailable

Próbowałem skompilować tego cb_shim ale nie było driver_ops.h Archie
moim przyjecielem i znalazłem co chciałem. Jednakże podczas próby
kompilacji gcc mówi:

cb_shim.c:59: pcmcia/driver_ops.h: Nie ma takiego pliku ani katalogu

Linia 59 cb_shim.c to:

#include <pcmcia/driver_ops.h>

I za cholere nie wiem gdzie to ma polecieć - wielu kombinacji już
próbowałem (łącznie ze zmianą <pcmcia/driver_ops.h> na "driver_ops.h" -
ale to tylko mase błędów generuje) - może mógłby mi ktoś podesłać
skompilowane to to, albo udzielić wskazówek? :)

Wykończony jack
--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org		                  Registered Linux User # 165846