Popsute glibc/kompilator/kernel-headers w PLD? (problem z lseek)

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Pią, 5 Paź 2001, 00:50:42 CEST

On 5 Oct 2001, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
> Witam!
>
> Parted kompilowany pod PLD, czy to na builderze czy u mnie (gcc-3.0.1),
> ma problem z dużymi dyskami.
> Ten sam parted skompilowany pod Mandrake działa ok.
>
> Problem występuje podczas wykonywania lseek na /dev/hda.
>
> Co ustaliliśmy:
>
> 1. Binarka (statyczna) z PLD ma ten sam problem działając na jądrze
>    PLD jak i MDK
> 2. Binarka (statyczna) z MDK działa na obu jądrach.
> 3. Zmiana kompilatora z obecnego builderowego na gcc-3.0.1 nie pomaga
> 4. Kompilowanie z glibc 2.2.4 nie pomaga

> [...]

A moze diff zrodel zrobic ?

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl