Popsute glibc/kompilator/kernel-headers w PLD? (problem z lseek)

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pią, 5 Paź 2001, 00:52:01 CEST

Radoslaw Kojdecki <radek w media-com.com.pl> writes:

> A moze diff zrodel zrobic ?

Źródeł, ale czego? Bo parted jest dokładnie ten sam, kompilowany ze źródeł
z tymi samymi opcjami, nie licząc -O2.
Wysłałem do pbern-a, który pomaga nam to namierzyć na swoim dysku,
żeby zrobił dla obu binarek 'strace -e _llseek', może to coś rozjaśni.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)