Popsute glibc/kompilator/kernel-headers w PLD? (problem z lseek)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 5 Paź 2001, 11:31:05 CEST

On Fri, Oct 05, 2001 at 12:52:01AM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Źródeł, ale czego? Bo parted jest dokładnie ten sam, kompilowany ze źródeł
> z tymi samymi opcjami, nie licząc -O2.
> Wysłałem do pbern-a, który pomaga nam to namierzyć na swoim dysku,
> żeby zrobił dla obu binarek 'strace -e _llseek', może to coś rozjaśni.

A czytamy pld-cvs-commit? Dodałem łatę, żeby używał swojego wbudowanego llseek
i działa. Ale fakt pozostaje faktem że nasz glibc jest skopany. Spróbuje stworzyć
dziś testcase.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-