CVS nie pozwala mi usunąć pliku (twierdzi że go nie ma).

Dominik Mierzejewski dmierzej w elka.pw.edu.pl
Pią, 5 Paź 2001, 11:22:43 CEST

piątek, 05 październik 2001, Michal Kochanowicz napisał(a):
> Cześć
>
> Mam problem z CVS:
> [misiek w wieszak SOURCES]$ cvs rm gnucash-1.6.2.tar.gz
> cvs server: nothing known about `gnucash-1.6.2.tar.gz'
> [misiek w wieszak SOURCES]$ cvs stat gnucash-1.6.2.tar.gz
> ===================================================================
> File: no file gnucash-1.6.2.tar.gz              Status: Needs Checkout
                                                  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

>    Working revision:    No entry for gnucash-1.6.2.tar.gz
>    Repository revision: 1.1     /cvsroot/SOURCES/gnucash-1.6.2.tar.gz,v

> [...]

A spróbuj zrobić najpierw checkout, a potem rm. Bo wygląda na to, że
go skasowałeś ręcznie, a teraz jeszcze chcesz zrobić rm. To tak nie działa.
Po ręcznym skasowaniu z lokalnej kopii można zrobić commit z podobnym
skutkiem.

PS. Poprawcie mnie, jeśli się mylę.

--
"How will this end?"