CVS nie pozwala mi usunąć pliku (twierdzi że go nie ma).

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Sob, 13 Paź 2001, 17:21:44 CEST

On Fri, Oct 05, 2001 at 05:38:06PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Dzięki... trochę byłem wczoraj zmęczony jak to pisałem i nie zauważyłem.

> Dzięki za wyjaśnienie. Czy jest w takim razie możliwość skasowania
> pliku, bez ściągania go do mnie? Bo to trochę bez sensu, przeciągać plik
> przez pół Polski, tylko po to, żeby go potem skasować (a w tym przypadku
> to ~10MB).

Ja w takich sytuacjach robię vim CVS/Entries i dopisuję linijkę
(właściwie kopiuję jakąś poprzednią, zmieniam nazwę i rev (czy rev musi
się zgadzać?)), potem cvs rm, cvs commit.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/