Jak w poldku działa ,,--fresh''?

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 5 Paź 2001, 13:52:50 CEST

On Fri, Oct 05, 2001 at 10:43:30AM +0200, Marcin Chojnowski wrote:

> trochę odbieganm od tematu, dlaczego poldek nie pyta (jak np apt) czy
> napewno mam ochotę instalowac pakieciki tylko od razu wyszukuje dep i
> je instaluje,
A czemu "rm -rf /" nie pyta "czy jesteś pewien?"
Skoro chcesz żeby poldek coś zainstalował, to instaluje.
Jakbyś chciał tylko coś sprawdzić, to byś dał opcję "-t"
i prawdopodobnie odpowiednią ilość "-v".

> najgorsze to że jak już zacznie ściągać to nawet
> ctrl-c nie pomaga
To już chyba Ty jakiś dziwny system masz. U mnie takiego problemu nigdy
nie było.

Pozdrowienia,
	Jacek