Jak w poldku działa ,,--fresh''?

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Śro, 10 Paź 2001, 16:31:28 CEST

piątek 05/10/2001 13:52:50, Jacek Konieczny:

> A czemu "rm -rf /" nie pyta "czy jesteś pewien?"
> Skoro chcesz żeby poldek coś zainstalował, to instaluje.
> Jakbyś chciał tylko coś sprawdzić, to byś dał opcję "-t"
> i prawdopodobnie odpowiednią ilość "-v".

Jednak brak możliości zobaczenia co i jak bez ściągania pakietów
jest czasami trochę uciążliwe także przerobiłem to tak, że dopiero "-t -t"
ściąga pakiety i uruchamia rpm --test, natomiast jedno "-t" to
tylko sprawdzenie zależności i konfliktów przez poldka.