konflikty nowego shadow

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Nie, 7 Paź 2001, 20:30:00 CEST

Jeszcze dorzucę parę uwag...

On Sun, Oct 07, 2001 at 04:16:38PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> Przy próbie upgrade występują jeszcze konflikty plików z pakietami:
>
> /usr/bin/newgrp                         util-linux
> /usr/sbin/vipw                          util-linux
> /usr/share/man/man1/login.1.gz          login
> /usr/share/man/man1/newgrp.1.gz         util-linux
> /usr/share/man/man1/su.1.gz             sh-utils
> /usr/share/man/man8/vipw.8.gz           util-linux
> /usr/share/man/pl/man3/shadow.3.gz      glibc-devel
>
> Co do vipw i newgrp to nie wiem które powinny być używane.

shadow zawiera (i zawierał) /usr/bin/sg i jest (i był) to symlink do
/usr/bin/newgrp, który do tej pory był w util-linux - niezbyt to
elegankie.

> Manuale do su(1) i login(1) raczej są do wywalenia z shadow.
> Chyba że będzie używany login z shadow - ale na razie nie jest, więc
> i manual z shadow nie powinien być.

Zauważyłem jeszcze, że z nowym shadow przychodzi /usr/bin/su;
w sh-utils jest /bin/su.
Razem jest to bez sensu - trzeba się na któreś su zdecydować
(i ma być /bin/su).

> Manual shadow(3) IMO powinien być w glibc-devel - shadow.h należy do
> glibc-devel i funkcje w nim opisywane są funkcjami libc.
> Tylko jest problem - angielkie shadow(3) jest tylko w shadow, podobnie
> japońskie.

Jak nie będzie sprzeciwów to dodam te pliki do glibc-man-pages
i glibc-non-english-man-pages przy okazji przepakowywania tych archiwów
do .tar.bz2.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/