konflikty nowego shadow

Pon, 8 Paź 2001, 11:22:19 CEST

On Sun, 7 Oct 2001, Jakub Bogusz wrote:

> Przy próbie upgrade występują jeszcze konflikty plików z pakietami:
>
> /usr/bin/newgrp                         util-linux
> /usr/sbin/vipw                          util-linux
> /usr/share/man/man1/login.1.gz          login
> /usr/share/man/man1/newgrp.1.gz         util-linux
> /usr/share/man/man1/su.1.gz             sh-utils
> /usr/share/man/man8/vipw.8.gz           util-linux
> /usr/share/man/pl/man3/shadow.3.gz      glibc-devel
>
> Co do vipw i newgrp to nie wiem które powinny być używane.
>
> Manuale do su(1) i login(1) raczej są do wywalenia z shadow.
> [...]

To wszystko jest jeszcze do uporzedkowania przed puszeniem do
przebudowania 4.0.0. Istnieje też pomysł aby posdzielić narzędzia shadow
na dwie grupy: te kytóre sa zawsze potzrebne (useradd, userdel i kilka
innych które używa tylko administrator) i potrzebne na jednostkach
dostępowych (chfn, chsh i kilka innych). Mam w tym wypadku pene
wątpliwości ale na jednostakch na których nie ma użytkowników i/lub są to
jednostki  minimalna ilościa zasobów może mieć to sens i tu chciałbym
jeszcze żeby może inni cioś dodali co o tym sądzą.