domyślne uprawnienia w serwerach ftp

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 8 Paź 2001, 14:50:27 CEST

On Mon, Oct 08, 2001 at 02:46:57PM +0200, Michal Moskal wrote:

> troll ftpd i pure ftpd pozwalają na upload, jeśli unixowe prawa (dla
> ftp.ftp) im na to pozwalają. (przynajmniej tak było do niedawana, może
> teraz się jakimiś opcjami też da wyłączyć).

Przejrzałem - w pure się da wyłączyć upload dla anonimowych i jest to
domyślnie zrobione. Zmieniłem tylko właściciela katalogu Incoming
i dodałem --anti-warez na wypadek gdyby ktoś włączył upload.

W troll zmieniłem uprawnienia do upload.
Domyślnie opcja "antiwarez" już była.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/