Smietnik w specach... Part 1:-)

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 8 Paź 2001, 16:42:23 CEST

On Mon, Oct 08, 2001 at 03:40:12PM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:
> Jak wiadomo buildery na ep09 pracuja i bledy wylapuja:-)
[...]
> archie.spec - blad w trakcie kompilacji
> aumix.spec - blad w trakcie kompilacji
> cdrdao.spec - blad w trakcie kompilacji
> iproute2.spec - bledy w kompilacji
> iputils.spec - bledy w kompilacji

Jakie?
Kiedyś mi się to kompilowało, pewnie coś z nowszym glibcem albo ac/am.

> console-tools.spec - ac/am

To w zasadzie jest obsoleted, ale w kbd brakuje mi jednego featura i
używam console-*. Mogę poprawić.

> crossmingw32-gcc.spec - blad w install

Jaki?

> grace.spec - ac/am

Z tym mogę coś ruszyć w najbliższym czasie, tam jeszcze IIRC coś z fontami
jest do zrobienia (przynosi własne kopie fontów z gs).

> heretic.spec - braki w SOURCES

Kiedyś były źródła (starsze), ale z licencji wynika, że nie bardzo je
można redystrybuować...

> ibm-java-sdk.spec - braki w SOURCES

Chyba też sprawy licencyjne, jeszcze żeby to ściągnąć od IBM-a, trzeba się
zarejestrować :/

> kernel-mosix.spec - braki w SOURCES

Chyba sporo przeterminowany...

> laola.spec - bledy w %prep
> lapack.spec - bledy libtool

A dokładniej?

> Mesa.spec  - braki w SOURCES

Się zastanawiałem nad upgrade do 3.5, ale to jest "development version",
a nie bardzo mam na czym testować (przy starym S3 nie mam monitora,
a na nowej maszynce używam GL z XFree).

> pld-dev.spec i dev.spec - ????

pld-dev miało być do wywalenia IIRC.

> realplayer.spec - braki w SOURCES

Chyba też coś z licencją.

> setup.spec - brak resolv.conf

Nieaktualne.

> snort.spec - ac/am

U mnie działało...

> ssh-i.spec - nienakladajace sie patche
> ssh.spec - nienakladajace sie patche
> ssh2.spec - ac/am

To i tak są jakieś stare wersje. A ktoś tego używa? :>

> xpcd.spec - nienakladajace sie patche

O... który? Kiedyś mi się to budowało.

--
Jakub Bogusz