Smietnik w specach... Part 1:-)

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pon, 8 Paź 2001, 20:33:32 CEST

On Mon, 8 Oct 2001, Jakub Bogusz wrote:

> [...]
>
> Jakie?
> Kiedyś mi się to kompilowało, pewnie coś z nowszym glibcem albo ac/am.
Chcesz logi z builderow na priv?

> To w zasadzie jest obsoleted, ale w kbd brakuje mi jednego featura i
> używam console-*. Mogę poprawić.
Wiem, ze to mozna zastapic przez kbd, ale jesli mozna miec dwa...

> Jaki?
Ano w %install to bledy sa najczesciej takie, ze wywolywane
jest install z podanymi uid/gid i jak sie to buduje z nie-roota
to sie wywala. Druga mozliwosc to braki w drzewku katalogow.

> Z tym mogę coś ruszyć w najbliższym czasie, tam jeszcze IIRC coś z fontami
> jest do zrobienia (przynosi własne kopie fontów z gs).

> Kiedyś były źródła (starsze), ale z licencji wynika, że nie bardzo je
> można redystrybuować...

> Chyba też sprawy licencyjne, jeszcze żeby to ściągnąć od IBM-a, trzeba się
> zarejestrować :/

> Chyba sporo przeterminowany...

> A dokładniej?
Logi na priv?

> Się zastanawiałem nad upgrade do 3.5, ale to jest "development version",
> a nie bardzo mam na czym testować (przy starym S3 nie mam monitora,
> a na nowej maszynce używam GL z XFree).

> pld-dev miało być do wywalenia IIRC.

> Chyba też coś z licencją.

> Nieaktualne.

> U mnie działało...

> To i tak są jakieś stare wersje. A ktoś tego używa? :>
Ano sa stare, ale mysle ze oprocz openssh przydaloby
sie miec ssh-1.2.27 (w obu wersjach) i najnowsze ssh-2.x,
chocby dlatego zeby byl wybor :)

> O... który? Kiedyś mi się to budowało.
Chcesz loga?

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-