Smietnik w specach... Part 1:-)

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 8 Paź 2001, 22:04:27 CEST

On Mon, Oct 08, 2001 at 08:33:32PM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Chcesz logi z builderow na priv?

Chcę. Tylko spakowane (najlepiej bz2).

Właśnie to robię... done.

> Wiem, ze to mozna zastapic przez kbd, ale jesli mozna miec dwa...

Tylko nie naraz :)

> Ano w %install to bledy sa najczesciej takie, ze wywolywane
> jest install z podanymi uid/gid i jak sie to buduje z nie-roota
> to sie wywala. Druga mozliwosc to braki w drzewku katalogow.

Może być jeszcze coś z auto* - ten pakiet mi się budował, ale jak widzę
- dosyć dawno.

> Logi na priv?

Aha.

> Ano sa stare, ale mysle ze oprocz openssh przydaloby
> sie miec ssh-1.2.27 (w obu wersjach) i najnowsze ssh-2.x,
> chocby dlatego zeby byl wybor :)

Najnowsze ssh1 to 1.2.31 (nadal dziurawy - potrzebny deattack-sec.patch,
który kiedyś wrzuciłem do repo), ssh2 to co najmniej 3.0.1.

> Chcesz loga?

Chcę.
Może któregoś patcha zapomniałem commitnąć po poprawce?
U mnie się nakładają.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/