WTF?

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Śro, 10 Paź 2001, 01:21:29 CEST

Witam.

Nie bede ukrywal, ze jestem mocno wkurwiony, tym, co ostatnio stalo sie
z PLD. Co tak naprawde sie stalo, nie mam pojecia, ale wiem tylko, ze
nagle, po apgrejdzie po APT w dniu dzisiejszym przestal mi dzialac komputer.

Niby wszystko jest dobrze, siec sie podnosi, ip addr i ip route pokazuja
sliczne tabelki, ale nawet tcpdumpem nic juz na niej nie widac. OK, sam
sobie jestem winien, po co uzywalem /test ?

Ale taki lftp lezy sobie w base i kiedy zaczalem ostro pracowac, zeby
sciagnac pakiety z base i przeinstalowac wszystko, okazalo sie, ze...
lftp nie obsluguje protokolu ftp (,,brak modulu proto-ftp.so'').

Wiec jeszcze raz: co sie kurwa dzieje z PLD?

Robert

PS. Nie, nie bede nikogo przepraszal za uzywanie Slow. Chcialbym tylko,
zeby ci, co robia comity do CVS, oraz ci, co puszczaja pakiety na
buildery, nie robili tego, zanim tak zmasakrowanego pakietu nie
zainstaluja na swoim komputerze i nie zobacza, czy dziala.

PPS. Masakra miala miejsce na PLD/i686. Apgrejdowany w tym samym czasie
PLD/i586 (rowniez z /test) dziala dalej bez zarzutu. Awaria NIC tez nie
wchodzi w gre, bo siedze teraz przy tym kompie, tylko pod winda, piszac
list przez ssh na routerze i siec pomyka az milo.