WTF?

Śro, 10 Paź 2001, 01:47:15 CEST

"Robert R. Wal" <rrw w hell.pl> writes:

>  OK, sam sobie jestem winien, po co uzywalem /test ?
>
> Ale taki lftp lezy sobie w base i kiedy zaczalem ostro pracowac, zeby
> sciagnac pakiety z base i przeinstalowac wszystko, okazalo sie, ze...
> lftp nie obsluguje protokolu ftp (,,brak modulu proto-ftp.so'').
[misiek w arm misiek]$ rpm -qpl ftp://ftp.pld.org.pl/PLD-1.0/i686/PLD/RPMS/lftp-2.4.4-2.i686.rpm | grep proto-ftp
/usr/lib/lftp/2.4.4/proto-ftp.so

> PS. Nie, nie bede nikogo przepraszal za uzywanie Slow.
W końcu to tylko kwestia Twojej kultury.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr