dosemu

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Śro, 10 Paź 2001, 13:56:00 CEST

Nie widziałem jak jest robiony dosemu, ale proponuję coby:
dosemu startował z vbootfloppy z FreeDOS-em.
W config.sys mogłoby być:
devicehigh=cdrom.sys

W autoexec.bat:

lredir c: linux\fs\var/lib/dosemu/freedos
lredir d: linux\fs\$HOME
loadhi shsucdx /D:MSCD0001

Można zrobić kilka pakietów, np. dosemu-freedos-edit, dosemu-freedos-base, itd.
Wszystkie te pakiety rozpakowywały by się do katalogu /var/lib/dosemu/freedos
i pliki byłyby read-only.

Czy w src.rpm trzeba umieszczać źródełka wszystkich pakietów, czy wystarczy umieścić
binarki z FreeDOS-em?

BTW, Czy będą(mogą być) w PLD pakiety binary-only komercyjne np. opera, arachne ,itp.?

PS. Czy ma ktoś świeżego PTS-DOSa z którym działa lredir?  Mam PTS-DOS 6.70 (Rosja to potęga),
ale niestety nie działa lredir.

Witek