Automatyka, instalacja

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 11 Paź 2001, 14:29:49 CEST

On Wed, Oct 10, 2001 at 01:36:54PM +0200, Witold Filipczyk wrote:
[ciach]
> Jeśli chodzi o sam proces instalacji, to wyobrażam go sobie tak:
[ciach]
> Oczywiście instalacja przebiegałaby szybko, łatwo i przyjemnie.  Do instalacji wystarczyłoby
> 4MB RAMu bez swapu.
>
> Plik tekstowy byłby znacznie krótszy niż ten który produkuje obecnie poldek.

Czy Ty  przypadkiem 2 tygodnie temu nie pisałeś tego samego na PLD-instaler?

Klakier odpisał, że właśnie to robi poldek. Ale nie tylko to (i dlatego packages.dir.gz
jest "kapkę" większy od pliku tekstowegp który proponujesz). W RPM istnieje jeszcze coś
takiego jak zależność od pliku. Na to tutaj nie ma miejsca. Znaczy nie może być tak, żeby
jakiś pakiet wymagał /usr/lib/sendmail, a ty byś sobie wybrał, który pakiet ma mu to
dostarczyć. Co do 4mb bez swapa: mrzonka. Przynajmniej jeśli chodzi o stan rpmlib
w tej chwili.

[ciach]
> PS. Czy dużym nietaktem by było umieszczenie w PLD własnych programików.  Na razie mam na myśli
> cdplayer-a, ale zamierzam coś jeszcze napisać.

Nie jest.

> PS2. Dlaczego nowszych wersji niektórych pakietów (choć już dawno zostały poprawione w CVS-ie)
> nie ma jeszcze na FTP-ie, np. e3 (wersja z FTP nie ma binarki w środku).

Wersja -BOOT- czy normalna?

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-