Prośba o przebudowanie

Czw, 11 Paź 2001, 17:05:32 CEST

Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> writes:

> Sądziłem, że jeśli ktoś umieszcza w changelogu ,,updated to'' to oznacza
> to że faktycznie uaktualnił speca a nie tylko zmienił numer wersji i
> liczy na farta :-P
Oj, gościu ;)
Zrobili #include <g++-v3/string> i u mnie się to bez problemu
skompiluje bo:
[misiek w arm misiek]$ rpm -qf /usr/include/g++-v3/string
libstdc++-devel-3.0.1-0.1

Po prostu mam gcc2 + gcc (3). Zresztą poprawione już i leży w test.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr