Automatyka, instalacja

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 12 Paź 2001, 12:33:05 CEST

On Fri, Oct 12, 2001 at 10:26:06AM +0200, Michał Kuratczyk wrote:
> Czyli jednak musisz zdecydować czego chcesz używać. Jedyne co robi Twoje
> rozwiązanie (oprócz bałaganu), to odsuwa moment wyboru z chwili
> instalacji do chwili uruchomienia. Fakt, w czasie instalacji można się
> wiele nauczyć, ale bez przesady. Moim zdaniem niedoświadczony użytkownik
> więcej zyska na tym, że system będzie mu mówił, że instalowanie
> jednocześnie pakietu x i y jest bez sensu. W ten sposób user nie zrobi
> sobie krzywdy, a nauczkę na przyszłość będzie miał.

Dobrze mówi :)

A poważnie, to wyboru czy się chce mieć powiedzmy włączone ssl w apachu w
PLD dokonuje się przeważnie rpm -Uvh/-e. Łatwo zauważyć, że to już
zdecydowanie podchodzi pod kofigurację, a ja to robię usuwaniem
pakietów. Czemu? BO TAK JEST WYGODNIE. Nie wspominając o oszczędzaniu
miejsca na dysku.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-