Kiedy pakiet wychodzi z /test (bylo: WTF?)

Paweł Peters px2 w tvk.pl
Pią, 12 Paź 2001, 13:08:13 CEST

> Chyba nie nadążam. Co znaczy takie wymagania a nie inne? I skąd niby
> wziąć tę starszą wersję?
Sorki tu rzeczywiscie masz racje "skad" ale oczywiscie jezeli chodzi o
opinie to bedzie ich najwiecej z >= i586. A co do "niechodzenia"
jakiegos pakietu na slabszym to nie rozumiem dlaczego (poza
wykorzystywaniem przez pakiet niedostepnych opcji procka) mialoby sie
tak dziac. A to wykorzystywanie opcji to juz chyba kompilacja na
odpowiednia archotekture. Wiec wydaje mi sie ze nie raczej znajdzie sie
pakiet *.i386.rpm ktory jest skompilowany na (tylko) i686.
Ale oczywiscie moge sie mylic:-)
A jezeli juz komus i386 nie hula to pozostaje proba kompilacji zrodel.

> --
> : Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
> :          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-
> :    Linux: We are dot in .ORG.    |                : {b,e>+}++ !tv h
> : CurProj: ftp://ftp.pld.org.pl/people/malekith/ksi : PLD Team member

> http://lists.pld.org.pl/

Px2
--------
Jak juz sie upewnisz na czym stoisz,