Kiedy pakiet wychodzi z /test (bylo: WTF?)

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pią, 12 Paź 2001, 13:16:52 CEST

On Fri, Oct 12, 2001 at 01:08:13PM +0200, Paweł Peters wrote:
> Sorki tu rzeczywiscie masz racje "skad" ale oczywiscie jezeli chodzi o
> opinie to bedzie ich najwiecej z >= i586. A co do "niechodzenia"
> jakiegos pakietu na slabszym to nie rozumiem dlaczego (poza
> wykorzystywaniem przez pakiet niedostepnych opcji procka) mialoby sie
> tak dziac. A to wykorzystywanie opcji to juz chyba kompilacja na
> odpowiednia archotekture. Wiec wydaje mi sie ze nie raczej znajdzie sie
> pakiet *.i386.rpm ktory jest skompilowany na (tylko) i686.
> Ale oczywiscie moge sie mylic:-)

microcode_ctl? ;)
Może i się skompiluje (nie zaglądałem, ale korzysta raczej z
/dev/microcode niż bezpośrednio z CPU), ale jego istnienie nie ma sensu
z CPU < PentiumPro (i to tylko intela).

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/