Kiedy pakiet wychodzi z /test (bylo: WTF?)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 12 Paź 2001, 13:59:30 CEST

On Fri, Oct 12, 2001 at 01:08:13PM +0200, Paweł Peters wrote:
> A co do "niechodzenia"
> jakiegos pakietu na slabszym to nie rozumiem dlaczego (poza
> wykorzystywaniem przez pakiet niedostepnych opcji procka) mialoby sie
> tak dziac. A to wykorzystywanie opcji to juz chyba kompilacja na
> odpowiednia archotekture. Wiec wydaje mi sie ze nie raczej znajdzie sie
> pakiet *.i386.rpm ktory jest skompilowany na (tylko) i686.
> Ale oczywiscie moge sie mylic:-)
> A jezeli juz komus i386 nie hula to pozostaje proba kompilacji zrodel.

Na przykład: w programie jest bug, który ujawnia się dopiero, gdy
optymalizujemy pod i386 (z powodu, powiedzmy, mniejszych/większych
aligmentów funkcji/danych).

Tak czy siak, przenoszenie powinno i tak odbywać się hurtowo,
bo taka sytuacja jest raczej nieczętsta :)

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-