glibc-2.2.4

Rober Kurtys bob w pozyton.net.pl
Wto, 16 Paź 2001, 15:15:54 CEST

On Tue, 16 Oct 2001 13:12:49 +0200
"Tomasz Orzechowski" <tomek w lj.pl> wrote:

> Myślisz o glibcu czy o rpmie? glibc jest OK, rpm się sypie...

no i co z tego za glibc jest OK, a sypie sie rpm, skoro z test na head poszedl pakiet
stwarzajacy problemy? widac ze nie bylo proby pociagniecia pakietu aptem/poldkiem w celu aktualizacji systemu (w dodatku z dyskusji wynika, ze jest to jedyny pakiet stwarzajacy takie problemy z aktualnym rpmem)
ergo: imo przesuniecie glibce do head albo nie powinno miec miejsca,alb byc jednoczesne z przesunieciem rpma nie stwarzajacego problemow.

qwark

P.S. to jest moja opinia o tym jak powinno byc, a nie pretensje do kogokolwieg (widzialem posty z pytaniem czy glibce sa ok i nie pobralem ich z test, wiec ....jesli pretensje to najpierw do siebie)