glibc-2.2.4

Tomasz Orzechowski tomek w lj.pl
Wto, 16 Paź 2001, 15:52:14 CEST

On Tue, Oct 16, 2001 at 03:15:54PM +0200 Rober Kurtys wrote:

>no i co z tego za glibc jest OK, a sypie sie rpm, skoro z test na head poszedl pakiet
>stwarzajacy problemy? widac ze nie bylo proby pociagniecia pakietu aptem/poldkiem w celu aktualizacji systemu (w dodatku z dyskusji wynika, ze jest to jedyny pakiet stwarzajacy takie problemy z aktualnym rpmem)
>ergo: imo przesuniecie glibce do head albo nie powinno miec miejsca,alb byc jednoczesne z przesunieciem rpma nie stwarzajacego problemow.

Hmmmm....
Glibca 2.2.4 mam już od kilku tygodni na swoich maszynach,
aktualizowałem aptem i problemów nie miałem ;-)

Problem jest IMO jeszcze gdzie indziej: już kilka razy pytano (kloczek
pytał) czy glibc 2.2.4 się nadaje i jakoś głosów "nie" nie widziałem.
Widać wszystkim, którzy testowali zainstalował się bez problemu. Jeśli
chcesz uniknąć takich "byków" to zacznij aktywniej testować to, co jest
w /test i zgłaszać uwagi. Tym bardziej, że masz trochę mniej szablonowy
system niż pozostali.

--
Tomasz Orzechowski