glibc-2.2.4

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 16 Paź 2001, 21:10:25 CEST

On Tue, Oct 16, 2001 at 03:52:14PM +0200, Tomasz Orzechowski wrote:
> Problem jest IMO jeszcze gdzie indziej: już kilka razy pytano (kloczek
> pytał) czy glibc 2.2.4 się nadaje i jakoś głosów "nie" nie widziałem.
> Widać wszystkim, którzy testowali zainstalował się bez problemu. Jeśli
> chcesz uniknąć takich "byków" to zacznij aktywniej testować to, co jest
> w /test i zgłaszać uwagi. Tym bardziej, że masz trochę mniej szablonowy
> system niż pozostali.

Zaraz, sugerujesz że mój serwer ma być poligonem? Nie bardzo mi się to
uśmiecha. Poza tym, zdefiniuj mniej szablonowy? To, że ma tylko to co
potrzebne i raczej staram się, żeby system nie przekraczał 200-250MB to
jest złe zastosowanie PLD? Chyba czegoś nie rozumiem. Nie ma w PLD już
miejsca na ZU (TM) ?

--
.:|Jarosław Kamper|:×:|jack w irc.pl|:×:|http://jack.eu.org/|:×:|RLU#165846|:.