glibc-2.2.4

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 16 Paź 2001, 21:13:53 CEST

On Tue, Oct 16, 2001 at 03:15:54PM +0200, Rober Kurtys wrote:
> P.S. to jest moja opinia o tym jak powinno byc, a nie pretensje do kogokolwieg (widzialem posty z pytaniem czy glibce sa ok i nie pobralem ich z test, wiec ....jesli pretensje to najpierw do siebie)

Zaraz, a czy ja je pobrałem z /test? Nie. Zawartość /test mnie nie
bardzo interesuje (nie mam ku temu predyspozycji). Chodzi o to, że glibc
wyszło z test. A może miałem bezargumentowo protestować o
niewypuszczanie glibc z test? Absurd. Nie mam do nikogo pretensji. Tylko
raportowałem i oczekiwałem sugestii.

--
.:|Jarosław Kamper|:×:|jack w irc.pl|:×:|http://jack.eu.org/|:×:|RLU#165846|:.