qboosh: SPECS postfix.spec

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Śro, 17 Paź 2001, 15:47:46 CEST

On Wed, 17 Oct 2001 15:34:52 +0200, you wrote:

>A jakie są efekty?

Postfix myśli że wszyskie sprawdzane pod tym kątem domeny nie występują w
bazach serwerów rbl, czyli w zasadzie nie działa cały rbl. Na końcu
wklejam już kiedyś napisany tu post.

>Jeszcze jedno nie działa - przy próbie budowania postfiksa z v6 na alfie
>postconf segfaultuje gdzieś w libinet6 po nieudanej próbie alokacji 4GB
>pamięci...

na i686 chodzi poprawnie :), oczywiście poza rbl :(, z --without ipv6
działa wszystko poza ipv6 :)

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć