qboosh: SPECS postfix.spec

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Śro, 17 Paź 2001, 20:36:56 CEST

On Wed, Oct 17, 2001 at 03:47:46PM +0200, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:

> Postfix myśli że wszyskie sprawdzane pod tym kątem domeny nie występują w
> bazach serwerów rbl, czyli w zasadzie nie działa cały rbl. Na końcu
> wklejam już kiedyś napisany tu post.

W jakim przypadku?
postfix z v6 - to wiem.
Jajko z v6 czy bez? IPV6_NETWORKING włączone czy nie?

Bo ten libinet6 jest [piiiiiii...].
Jeszcze nie wiem dlaczego przy recvmsg() z netlinka dostaje EINVAL.
W każdym razie na błąd inny niż EINTR libinet6 reaguje zwiększeniem
rozmiaru bufora *2 - bez ograniczeń. W końcu przy 4GB kończy się
pamięć (na intelu przy 4GB skończyłyby się bity w size_t ;)).
Na dodatek przy obsłudze błędu realloc()==NULL poprzedni bufor jest
zwalniany dwa razy - więc drugi free() robi SEGV.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/