bootkietka - problem z kartami Intela

Michal 'Orr' Daszkowski midas w signoff.com.pl
Czw, 18 Paź 2001, 08:55:40 CEST

Kto wysadził w powietrze bootkietkę? A może to już nie jest
,,koszerny'' sposób instalowania PLD?

W każdym razie uprzejmie informuję, że to, co jest na ftp
w katalogu images pod nazwą 'bootdisk.img', nie obsługuje poprawnie
kart Intel InBusiness i Intel EtherExpress 100+.

Pierwszej przydzieliło przerwanie 0 i w ogóle nic nie chciało z nią
robić (myślałem, że to problem z maszyną i BIOS'em, ale patrz niżej),
zaś drugą wykrywało poprawnie, ale przy próbie uruchomienia sieci
(zarówno z DHCP jak i na stałym IP) pluło komunikatami:

card reports no RX buffers
card reports no resources

i qpa! :(

Karty są w porządku, bo działają pod windą oraz są obsługiwane przez
dyskietki instalacyjne od RH na przykład.

Nie wiem czy to dotyczy tylko inteli, czy w ogóle coś jest zwalone
z siecią, bo nie miałem czasu sprawdzać z innymi kartami. Ale bardzo
bym prosił, by ktoś z tym coś zrobił. I to w miarę szybko! :)

Pozdrawiam
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr w irc.pl> PGP: DB36A1F1 |