rc-scripts i devfsd

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Czw, 18 Paź 2001, 16:31:47 CEST

Witam!

Dnia Thu, 18 Oct 2001 13:55:21 +0200 (CEST) Stacho Pal napisał(a):

> Taka dodatkowa informacja, jak root jest na reiserfs to devfsd pisze
> przy starcie ze filesytem jest read-only i nie startuje.

Chmmm, ja ma też rootfs na reiserfs, ale jajko mam własnej roboty i
reiserfs jest wkompilowany. Dzięki temu startuje. Acha, jeszcze w
/etc/fstab zamiast /dev/hda2 itp. podałem nowe (kilometrowe) nazwy
partycji, dzięki czemu jest trochę mniej problemów z podnoszeniem systemu
po padzie devfsd.

       Pozdrawiam
           Artur

Poczta nie pozwoli Ci zapomniec.
Z zewnątrz poczta, w srodku takze organizer.
Twoja nowa poczta >> http://poczta.interia.pl/