instalka + useradd

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Czw, 18 Paź 2001, 09:37:14 CEST

Witam!

Dnia Wed, 17 Oct 2001 19:23:48 +0200 Marek Kolczyk napisał(a):

> Dzisiaj 1 raz instalowalem PLD za pomoca poldka - no no fajnie szkoda ze
> nie moze no dzielic sie z innymi slusznymi systemami (niestety
> koniecznosc) jednak dzieki "sprawnie" dzialajacemu useradd o.k.d.r.
> wysilki innych. Nie chce krytykowac iz do PLD nie wnioslem nic jednak
> smiesznym jest aby przez taka g... sprawe byly problemy z instalacja

????? A w języku jakimś bardziej zbliżonym do polskiego można to napisać?
Bo moja, nic z Twoja tekst nie kumać :( Polska język trudna jezyk :)))

        Pozdrawiam
             Artur

ps. spokojnie, usiądź jeszcze raz i napisz o co Ci chodzi

Znajdź MP3 -> Wyszukiwarka multimediow. Jedyna w Polsce.
Nowe Centrum Wyszukiwania >> http://szukaj.interia.pl/