instalka + useradd

Marek Kolczyk marekk w takt.com.pl
Czw, 18 Paź 2001, 12:07:46 CEST

On Thu, Oct 18, 2001 at 09:37:14AM +0200, Artur Flinta wrote:
> Witam!
>
> Dnia Wed, 17 Oct 2001 19:23:48 +0200 Marek Kolczyk napisał(a):
> ????? A w języku jakimś bardziej zbliżonym do polskiego można to napisać?
> Bo moja, nic z Twoja tekst nie kumać :( Polska język trudna jezyk :)))
>
>         Pozdrawiam
>              Artur
Pospiech i nerwy pokazaly swe oblicze. Zaistniala koniecznosc instalacji
systemy (uszkodzony dysk) a tu takie kwiatki
useradd jest do d...
z takim useradd nie jest mozliwa instalacja systemy od zera
instalacj poldkiem jest bardzo przyjemna, szkoda ze nie pozwala na
wspoldzielenie innych OS-ow na jednym dysku (bynajmniej taka informacja
widnieje w instalatorze)

--
Marek marekk w takt.com.pl