rc-scripts i devfsd

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Czw, 18 Paź 2001, 09:43:19 CEST

Witam!

Dnia Thu, 18 Oct 2001 00:15:10 +0200 Andrzej Dereszowski napisał(a):

> Poddaję się - nie wiem, co jest, choć bardzo
> chciałem wiedzieć.
>
> devfsd, uruchamiany przez rc.sysinit zdycha.
> Żyje jeszcze pod koniec rc.sysinit, martwy
> jest już na początku rc.

witam w klubie !!!

> rc-scripts 0.3.0, jeśli ktoś też tak ma i wie
> co jest grane, niech odpisze - pliz.

Ja to miałem zarówno z rc-scripts 0.2x jak i 0.3. I naprawdę nie wiem
czemu tak, aby się tego tymczasowo pozbyć, dopiasałem devfsd do rc.local,
ale bardzo nie podoba mi się to rozwiązanie i czekam na coś lepszego.
Zdechło mi to około dwóch tygodni temu, bodajże przy uaktualnianiu
SystemVinit czy jakoś tak.

      Pozdrawiam
           Artur

Pojemna skrzynka. Dobry adres. Ekstra dodatki.
Z zewnątrz poczta, a w srodku...
Twoja nowa poczta >> http://poczta.interia.pl/