streamery RATUNKU!!

Rober Kurtys bob w pozyton.net.pl
Pią, 19 Paź 2001, 00:26:21 CEST

On Thu, 18 Oct 2001 10:30:31 +0200
"Rober Kurtys" <bob w pozyton.net.pl> wrote:

nie ma to jak odpowiadac na wlasne maile:))

> na razie sprawdzalem do dla jednego typu streamera
> SEAGATE Travan na ide
tu streamery ide (a przynajmniej te) nie sa poprawnie widziane przez dystrybucyjne jadro 2.2 (2.4 nie sprawdzalem)
po prostu sypia sie bledy zarowno dla dmesg jak i mt -f /dev/ht0 status
a po zmianie jadra na stare ktore sam dla RH kiedys robilem i na jedny dysku jesio zostalo, wszystko OK

> i... w mt nie dziala opcja erase - pisze ze nie ma tasiemki lub pradu w napedzie:((

opcja erase u mnie nie dziala zarowno z urzadzeniami ide (blad IO) jak i z rtf0 (permission denided)
> i jak ja mam kasowac zawartosc tasiemek zeby cos nowego nagrac??
>
> z nadzieja na rychla pomoc
> qwark

w dalszym ciagu z nadzieja:))