streamery RATUNKU!!

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 19 Paź 2001, 12:44:52 CEST

On Fri, 19 Oct 2001, Rober Kurtys wrote:
> w napedzie:((
>
> opcja erase u mnie nie dziala zarowno z urzadzeniami ide (blad IO) jak
> i z rtf0 (permission denided)

> w dalszym ciagu z nadzieja:))
Znalazłem swój stary streamer o gigantycznej pojemności 120MB! ;)
i zrobiłem kilka prób - streamer działa.
Jakie moduly masz załadowne: tylko ftape.o?
Dla driverów z kerneli 2.2 i 2.4 to za mało, musisz jeszcze
zrobić: modprobe zftape i powinno działać (tam jest dopiero
driver do sprzętu dmesg twoim przyjacielem ;)).
pzdr
Stacho Pal