glibc-2.2.4

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Wto, 23 Paź 2001, 10:33:30 CEST

On Sun, 21 Oct 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Sun, 21 Oct 2001, Marcin Bohosiewicz wrote:
> [..]

> Ja bym jednak wykońał jednak możliwie szybko przejście na db 3.2.x (i
> zaraz potem na rpm-a 4.0.3).

I znowu, jak to ostatnio masz w zwyczaju (vide: shadow, wczesniej
ncurses,readline,openssl itd., a szczergolnie ac/am), przez kilka tygodni
bedzie totalny balagan w dystrybucji. Wrrrrrr....

IMVHO zaloz sobie brancha PLD-1.1 i tam rob nowa wersje, z rpm 4.1,
kernelem 2.4 i innymi nowosciami.

A to co jest zostaw w spokoju. Dosc juz tych rewolucji, powodujacych
ze polowa pakietow przestaje dzialac.

A jak Ci sie nudzi... jeszcze sporo w ac/am (np gnome) pozostalo do
poprawienia.

M.
--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-