glibc-2.2.4

Wto, 23 Paź 2001, 11:45:29 CEST

On Tue, 23 Oct 2001, Marcin Bohosiewicz wrote:

> I znowu, jak to ostatnio masz w zwyczaju (vide: shadow, wczesniej
> ncurses,readline,openssl itd., a szczergolnie ac/am), przez kilka tygodni
> bedzie totalny balagan w dystrybucji. Wrrrrrr....

Jak długo zamierzasz zostać z tym co jest ?
Jezli to miał być głos przeciwko zmianom to było to głupie. Wisły kijem
nie zawrócisz. To jest tylko kwestia czasu kiedy ttego typiu zmiany bedą
konieczne.

> IMVHO zaloz sobie brancha PLD-1.1 i tam rob nowa wersje, z rpm 4.1,
> kernelem 2.4 i innymi nowosciami.

Jeżeli skolejkujesz w /test wszystkie pakiety do tego to nie bedzxie
kłopotu.

> A to co jest zostaw w spokoju. Dosc juz tych rewolucji, powodujacych
> ze polowa pakietow przestaje dzialac.
>
> A jak Ci sie nudzi... jeszcze sporo w ac/am (np gnome) pozostalo do
> poprawienia.

Wybacz Marcin ale z lekka bzdury pleciesz. Wszystko to kwestia metody jak
to zrobić. Można dowolnie dużą zmianę robić bez destabilizacji całosci. To
że poprzednio pewne zmiany były wykonywane bez zachowania pewnych zasad
których wypadałoby sie trzymać i że to był do pewnego stopnia błąd nie
podlega dyskusji. Niemniej nie znaczy to że przy kolejnych okazjach które
są właśnie i które niewątpliwie co kawałek bea się pojawiać dalej trzeba
je dokładnie powtarzać.
Wiadomo że do takich rzeczy ma służyć kolejkowanie pakietów w /test.
Wiadomo że to rozwiazuje kwestię. Masz wobec tego jakieś obiekcje ?