shadow i util-linux

Wto, 23 Paź 2001, 14:54:03 CEST

On Tue, 23 Oct 2001, Andrzej Dopierała - Undefined wrote:

> Hej. few questions odnosnie sparc-a.
> 1. Dlaczego util-linux jest w starozytnej wersji?
> 2. util-linux koliduje z nowym shadow(vipw i chyba cos tam jeszcze)

Nie mam w tej chwili źródeł kernela z crypto patchami które sa potzrenbne
na sparc. Wczoraj udało mi się pierwszy raz skompilować kernel zwykły i
smp na sparc64. Całosć budowanai wykłąda mi się na linkowaniu kernela BOOT
ale zadaje sie ze to rozwiazałęm (właśnie się kompiluje po raz n-ty
całość).

> 3. dlaczego nie mam tutaj mpg123? :)

Nie kompiluje się na sparc.

> 4. jak wyglada tutaj kwestia jadra? mozna korzystac z dystrybucyjnego, czy raczej kompilowac samemu?
> Jezeli dystrybucyjne to jak konfiguracja silo?

Chwilowo samem lub wziąć z update-ów do 6.2.