shadow i util-linux

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Wto, 23 Paź 2001, 16:09:18 CEST

On Tue, Oct 23, 2001 at 02:54:03PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie mam w tej chwili źródeł kernela z crypto patchami które sa potzrenbne
> na sparc. Wczoraj udało mi się pierwszy raz skompilować kernel zwykły i
> smp na sparc64. Całosć budowanai wykłąda mi się na linkowaniu kernela BOOT
> ale zadaje sie ze to rozwiazałęm (właśnie się kompiluje po raz n-ty
> całość).
hm.. wiec kiedy jest szansa ze wszystko ruszy?
(i dodam ze ja mam tylko sparc a nie sparc64 :( )

> Nie kompiluje się na sparc.
buu.. a jakis inny odtwarzacz mp3?

> Chwilowo samem lub wziąć z update-ów do 6.2.
hm.. a moglbys mi jeszcze powiedziec jak sie to jadro ustawia? zauwazylem ze
czegos takiego jak make zImage nie ma(mimo ze make menuconifg cos takiego proponuje)
natomiast po make boot znalazlem pliczek vmlinux - to o niego chodzi?
co sie dalej z tym robi? Gdzie wogole mozna dostac jakas sensowna dokumentacje
do obslugi linuxa na sparc?