glibc-2.2.4

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 24 Paź 2001, 01:54:11 CEST

On Tue, 23 Oct 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> Jak długo zamierzasz zostać z tym co jest ?
> Jezli to miał być głos przeciwko zmianom to było to głupie. Wisły kijem
> nie zawrócisz. To jest tylko kwestia czasu kiedy ttego typiu zmiany bedą
> konieczne.

A dlaczego mamy tak newralgiczne pakiety jak rpm wprowadzać 2 dni po
wypuszczeniu?
Przygotowujemy sie do PLD-1.0 - dlaczego nie zostawic w nim rpm'a
aktualnego? W czym to szkodzi? Jest dzialajacy i _stabilny_ - jak bedzie z
nastepnym naprawde nie wiadomo. A backport zawsze mozna zrobic.

> Jeżeli skolejkujesz w /test wszystkie pakiety do tego to nie bedzxie
> kłopotu.

Dotyczas jakos sie to nie udawalo. I nie wierze, ze tym razem bedzie
inaczej

> Wybacz Marcin ale z lekka bzdury pleciesz. Wszystko to kwestia metody jak
> to zrobić. Można dowolnie dużą zmianę robić bez destabilizacji całosci. To
> że poprzednio pewne zmiany były wykonywane bez zachowania pewnych zasad
> których wypadałoby sie trzymać i że to był do pewnego stopnia błąd nie
> podlega dyskusji.

Tomku, ile razy zwracano ci TUTAJ uwage w kwesti "radosnego" przerzucania
z /test _calkowicie_ nierzygotowanych zmian? Zmian, na ktorych wielu
ludzi, ktorzy czesto zarabiaja na PLD, sie bolesnie przejechali (czasem i
doslownie, jak przy aktualizacji ssh). I wydawalo sie przy, że okazji
kolejnych upgrade'ów robisz DOKŁADNIE to samo.
Z tego tez powodu nie uwierze w takie zapewnienia z Twoich ust, ze
"skolejkowanie w /test zalatwi sprawe". Tak _najprawdopodobniej_ nie
bedzie.

Sumujac - poczekajmy aż PLD-1.1 zrobi zforkuje z wprowadzeniem nowego rpm.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...