glibc-2.2.4

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Wto, 23 Paź 2001, 21:12:43 CEST

Dnia Wed, Oct 17, 2001 at 06:46:52PM +0200, Jakub Bogusz napisał(a):
> To by oznaczało także przejście na db 3.3.x (no, co najmniej 3.2.9
> - w każdym razie niekompatybilne z naszym 3.1.17) i podobne zamieszanie
> co jakiś czas temu... (wiem, kiedyś i tak trzeba będzie to zrobić)

No ale na db3.3.x zmiena sie tylko baza rpm'a, wiec pewnie rpm
--rebuild wystarczy (nie testowalem wiec nie wiem). Sam rpm jest z db3
zlinkowany (jak podejzewam) statycznie, a nawet zawiera w sobie zrodla
db3 wiec nie widze problemow poza rpm --rebuilddb. Chyba ze o czyms
nie wiem...

--
Paweł Kołodziej -- pawelk w pld.org.pl
"Człowiek ma zadziwiającą skłonność do stwarzania problemów