glibc-2.2.4

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Śro, 24 Paź 2001, 20:09:11 CEST

On Wed, Oct 24, 2001 at 07:28:26PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> rpm 4.0.3 juz wyszedł i nie było to dwa dni temu.

Zaraz, ale kiedy wyszedł?
Wg www.rpm.org "latest release is 4.0.2", są tylko development snapshots
4.0.3 w podkatalogu test-4.0.3.
I o ile dobrze pamiętam, nie wszystkie pozycje z CHANGES 4.0.2->4.0.3
z cvs występowały w CHANGES zawartości .src.rpm z test-4.0.3.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/