glibc-2.2.4

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Śro, 24 Paź 2001, 20:56:10 CEST

Dnia Wed, Oct 24, 2001 at 07:28:26PM +0200, Tomasz Kłoczko napisał(a):
> rpm 4.0.3 juz wyszedł i nie było to dwa dni temu.

AFAIK jeszcze nie wyszedl. Wyszla jakas wersja pre po ktorej w ciagu
kilku dni mail byc final, ale cos ucichlo...

> Na razied nie mam żadnych sygnałów z CS o gotowości builderów.

A musimy sie trzyamc tego CS'u ? Nie mozna builderow gdzies indziej.
Mysle ze jak by posuzkac to by sie znalazlo builery i CS by nie byl
potrzebny (np. na ep09 juz od dluzszego czasu dzialaja buildery dla
inteli. A na buildery sprcowe/alpha to chyba i w CS'ie jest marna
szansa (pewnie wogole nie sa tym zainteresowani)).

--
Paweł Kołodziej -- pawelk w pld.org.pl
"Człowiek ma zadziwiającą skłonność do stwarzania problemów