<cite>initial release</cite>

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Czw, 25 Paź 2001, 18:22:17 CEST

On Thu, Oct 25, 2001 at 12:02:47AM +0200, Tomasz Orzechowski wrote:
> Witam.
> 	Miałbym prośbę, myślę że ciekawą. Od czasu do czasu wrzucamy do
> repo nowy soft  w związku z tym nowego speca. Fajnie było oprócz
> wspomnianego "inital release" lub podobnego loga dodawać także zawartość
> Summary i/lub Description (o ile nie jest za długie). Oczywiście po
> angielsku. Fajnie by było wiedzieć jakie nowości pojawiają się w
> dystrybucji bez zaglądania do repo (bo np w danej chwili łącze "działa
> inaczej", bo nie ma czasu...).
>
> Co wy na to?
Już o tym myślałem.

Jest tylko taki problem. To co wpisujemy jako commit-log jest
jednocześnie wpisem do %%changelog. Więc w specu byłoby to dublowanie
informacji. Ale zgadzam się, że zaglądanie do CVS z powodu każdego speca
o ciekawej nazwie jest dość kłopotliwe.

IMHO lepiej można by to było zrobić ulepszając skrypt tworzący logi
wysyłane na listę. Skrypt musiałby, jeśli commit dotyczy SPECS i plik
*.spec jest dodany, do wiadomości dodać treść pola Summary.

Pozdrowienia,
        Jacek