Mozilla, a raczej egrep

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Pią, 26 Paź 2001, 17:12:18 CEST

On 26 Oct 2001, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Idiotyczne z naszego punktu widzenia ale najwyraźniej zupełnie poprawnie
> jeśli chodzi o polszczyznę/słowniki itp

Ech, to teraz wiem czemu miałem dziwne wyniki "ls [a-z]*" :-E

A co do słowników: wystarczy sortować non-casesensitive. A wszelkie slashe,
dashe, doty :-) to i tak w słownikach rzadko kiedy są istotne...

Rozumiem, że może być jakiś feature. Ale nie powinien być _przymusowy_,
zwłaszcza jeśli utrudnia on życie.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki