Mozilla, a raczej egrep

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Sob, 27 Paź 2001, 16:35:12 CEST

On Fri, Oct 26, 2001 at 05:12:18PM +0200, Jacek Osiecki wrote:

> Ech, to teraz wiem czemu miałem dziwne wyniki "ls [a-z]*" :-E
>
> A co do słowników: wystarczy sortować non-casesensitive. A wszelkie slashe,
> dashe, doty :-) to i tak w słownikach rzadko kiedy są istotne...
>
> Rozumiem, że może być jakiś feature. Ale nie powinien być _przymusowy_,
> zwłaszcza jeśli utrudnia on życie.

To powiem tylko tyle, że jest tak we wszystkich znanych mi locale, np w
en_UK czy en_US.
Dyskusja na temat sortowania była przeprowadzana wielokrotnie w róznych
grupach ale jakoś nikt nic nie zrobił aby zmienić ten stan rzeczy (bo nie
wiadomo czy napewnio trzeba zmieniać).

--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/