Kilka spraw (poprawki) [dlugie]

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Sob, 27 Paź 2001, 14:37:18 CEST

[sobota, 27 październik 2001], Blues napisał(a):

> Jest taka możliwość - fdisk jest pakietem alternetywnym, który można
> dociągnąć po sieci/załadawać z dodatkowej dyskietki. load_package

a czy tego nie ma na plytce? musze miec specjalnie jakies dodatkowe
dyskietki lub dostep do netu?

> BTW. to chyba nie jest udokumentowane....

no ja nic nie znalazlem. teraz plytka mi sie nadaje jedynie do instalacji i
niczego wiecej... porazka

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter