Kilka spraw (poprawki) [dlugie]

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 29 Paź 2001, 15:16:50 CET

On Sat, Oct 27, 2001 at 02:37:18PM +0200, Michal Margula wrote:

> a czy tego nie ma na plytce? musze miec specjalnie jakies dodatkowe
> dyskietki lub dostep do netu?

Da sie z plytki. Ustawiasz source (chyab juz jest ustawione, samo
z siebie, na iso) i dajesz

installer-prep
load_package fdisk

powinno zadzialac. Jesli masz dyski scsi, to ustaw w konfigu,
zeby na nim "instalowal" -- wtedy dociagnie modul do scsi.

Chyba rzeczywiscie nie jest...

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-